EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Facebook губи млади потребители

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Facebook губи млади потребители

mail17:33 | 24.08.2017прегледи 10417 коментарикоментари 0


Прогнози на изследователската компания eMarketer сочат, че само в САЩ през 2017 г. Facebook ще се използва от 14.5 млн. потребители на възраст между 12 и 17 години, което представлява спад от 3.4% спрямо предходната година, предаде CNBC. 

Основната причина за спада е миграцията към популярни платформи като Snapchat и Instagram.

Изследователите забелязват отлив на потребители от най-голямата социална мрежа, която неотдавна набъбна до 2 млрд. души. Според eMarketer месечната употреба на Facebook сред децата под 12-годишна възраст и хората между 18 и 24-годишна възраст ще нараства по-бавно, отколкото сочеха предварителните прогнози. 

Този проблем поставя пред компанията тема за размисъл как да провокира младежите да влизат по-често във Facebook профилите си, така че да ги превърне в потенциална аудитория, на която в бъдеще да показва реклами.

Според Оскар Орозко от eMarketer днешните подрастващи в тийнейджърска възраст, както и младите хора над 20 години, изглеждат в много по-малка степен ангажирани към Facebook. Те влизат по-рядко в тези си профили и остават в тях за по-кратко. Нещо повече, те всъщност прекарват времето си в Snapchat и Instagram, като според експерта вече дори има деца, които прескачат Facebook като цяло. 

Очакванията на анализаторите са, че тази година Snapchat ще увеличи потребителската си база и само в САЩ тя ще нарасне с 5.8%, достигайки 79.2 млн. месечни посещения. eMarketer очаква увеличение във всички възрастови групи, с изключени на високите такива. Най-много нови потребители ще има в диапазона 18-24 г, където скокът ще е от порядъка на 20%.

Месечната употреба на Instagram също ще се повиши, като в САЩ ръстът ще е близо 24% през 2017 г. Любопитното е, че очакванията на анализаторите са, че платформата за мобилна фотография ще прибави значително повече потребители под 12-годишна възраст - с около 19%, а тези межди 12 и 17 г. ще нараснат с 8.8%.

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg