АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Fashion Days = 250 хил. продадени продукта
Fashion Days обяви резултатите на своята Back Friday кампания за 2015г., която предложи отстъпки до -90% за над 1000 марки и 600 000 продукта. Кампанията започна в петък на 20 ноември и продължи три дни на всички пазари, където платформата оперира. Общо от 250 000 продукта бяха продадени по време на кампанията, на обща стойност отстъпки, достигащи до 15,5 млн.лв. От гледна точна на трафик потребителите от всички страни са се увеличили девет пъти по време на Black Friday в сравнение с един нормален ден за онлайн магазина.
Продажбите през мобилните приложения достигат 45% от общия обем по време на трите дни на Black Friday. Потребителите имаха възможност да започнат пазаруването през мобилното приложение в четвъртък в 20:00 часа, 4 часа преди началото на кампанията на уеб сайта в полунощ. Мобилното приложение на Fashion Days бе оценено като второто най-сваляно приложение за Black Friday в App Store на Apple.
Най-предпочитаната продуктова категория по време на Black Friday бе дрехи, последвана от обувки и спортни стоки; а най-продаваните марки са Triumph, Esprit, Mango, Pepe Jeans и др. Жените са по-активни в пазаруването - 70% при 30% пазарували мъже.
Tweet |
|