АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
FlixBus купи най-големия турски превозвач
Глобалният доставчик на мобилност FlixBus и частната инвестиционна компания Actera Group постигнаха споразумение относно най-утвърдената в Турция междуградска автобусна компания Kamil Koç, да се присъедини към мрежата на FlixBus. Kamil Koç обслужва 61 града в цяла Турция и през 2018 г. е транспортирала над 20 милиона души. Компанията ще бъде постепенно интегрирана в обширната мрежа на FlixBus, която вече предлага над 350 000 ежедневни връзки до над 2000 дестинации в 28 европейски държави и САЩ. Сделката ще влезе в сила след одобрение от съответните органи и се очаква да приключи през следващите седмици.
От месец август FlixBus добавя нови маршрути към мрежата си и удвоява броя на държавите, до които може да се достигне директно от България. Вече пътниците имат избор от дестинации в Хърватия, Словения и Германия. От София и Пловдив вече може да се достигне без прекачване до Загреб, Любляна, Филах, Залцбург и Мюнхен. До новите дестинации ще пътуват нощни автобуси седем дни в седмицата. Най-бързият нов нощен маршрут от столицата е до Загреб, откъдето пътниците лесно могат да продължат пътуването си само с едно прекачване до най-популярните ваканционни дестинации по Адриатическото крайбрежие, като Опатия или Задар, или до няколко по-малки градове в Далмация или на полуостров Истрия.
Немската компания започна дейността си на българския пазар през 2018 г., предлагайки маршрути до Унгария, Австрия и Румъния. През месец май тази година компанията обяви, че започва да предлага пътувания и от Пловдив. Днес българите могат да пътуват със зелените автобуси директно до шест европейски държави.
FlixBus дигитализира автобусния сектор в Европа, като предоставя различни технологични решения на пътниците си. Билети за новите дестинации са на цени от 39,99лв. и могат да бъдат резервирани на адрес www.flixbus.bg или чрез мобилното приложение. Това дава възможност за безхартийно чекиране в автобуса. През месец юни FlixBus бе сред първите компании, които обявиха интегрирането на системите си с Apple Pay, и сега предлага на българските пътници още по-безопасен, поверителен онлайн начин на плащане. Клиентите на FlixBus могат също така да планират пътуването си с Google Карти, тъй като новите местни маршрути ще бъдат интегрирани скоро в приложението. По време на пътуването те ще имат възможност и да следят автобуса в реално време чрез функцията „Къде е автобусът ми?“. На борда на автобусите пътниците имат достъп до безплатен Wi-Fi, електрически контакти, повече пространство за краката и тоалетна.
От стартъп до международен играч
Основан през 2013 г. след дерегулирането на автобусния пазар в Германия, Flixbus бързо се превърна в най-голямата междуградска автобусна мрежа, като помогна на над 100 милиона души да достигнат дестинациите си. Като уникална комбинация от технологичен старт, платформа за електронна търговия и транспортна компания, FlixBus създаде мрежа, която сега обхваща 30 страни, с визия да се разшири до повече пазари и региони в близко бъдеще. След по-малко от шест години, Flixbus стана пазарен лидер в няколко европейски страни, включително Германия, Италия, Франция, Бенелюкс и Полша и е създал над 10 000 работни места в бранша. Само през 2018 г. компанията превозва 45 милиона пътници в цяла Европа и САЩ.
Tweet |
|