АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
FlixBus превози 62 млн. пътници
Haй-гoлeмият eвpoпeйcĸи пpeвoзвaч - гepмaнcĸaтa FlіхВuѕ, oтчитa 63% yвeличeниe нa бpoя пътници, пoлзвaли ycлyгитe ѝ в Бългapия пpeз 2019 гoдинa. Компанията предложи възможност за пътуване на над 62 милиона пътници по целия свят през 2019 г. „Само за седем години успяхме да станем най-големият доставчик на автобуси в света, с повече от 400 000 ежедневни връзки до хиляди дестинации”, заяви Андре Шваммлен, основател и изпълнителен директор.
В България FlixBus увеличи потока от пътниците си с 63% благодарение на разширяването на мрежата. Освен в София FlixBus спира и в други градове в страната като Велико Търново и Разград, а през 2019 г. глобалният доставчик на мобилност добави в мрежата си и втория по големина град - Пловдив. Скоро след това FlixBus обяви, че удвоява броя на държавите, достъпни за зелените автобуси от България, като добави нови връзки с хърватски, словенски и немски градове като Загреб, Любляна и Мюнхен.
Компанията не само увеличи броя на пътуванията, но и броя на партньори, обслужващи местните пътници. В основата на бизнес модела на FlixBus е сътрудничество с местни МСП. През 2019 г. българската компания Детелина Дрита ЕООД започна да работи съвместно с FlixBus.
Технологичните иновации също продължиха, след добавяне на функции като безхартийна регистрация, резервации от мобилното приложение, проследяване на автобусите в реално време и интеграция на маршрутите в Google Maps, като през 2019 г. FlixBus беше сред първите компании, които започнаха да предлагат опция за плащане на Apple Pay на своите местни потребители.
Международно разрастване по пътища и релси
Компанията свързва 2500 дестинации в 30 страни. В края на 2019 г. тя се разшири на Изток, като придоби турския доставчик на автобуси номер 1 - Камил Коч. В САЩ FlixBus работи от 2018 г .; миналата година се наблюдаваха много регионални разширения, като започна операции в щати като Флорида, Ню Йорк, Орегон, Тексас и Вашингтон. По-близо до централата в Мюнхен се случи придобиването на автобусната мрежа на Eurolines за превози на дълги разстояния, което разширява обхвата на FlixMobility още повече.
Компанията планира навлизане в Южна Америка и Азия.
Освен автобусното поделение се развива и FlixTrain в Германия, в края на миналата година бе обявено международното разширяване на марката влакове като през 2020 г. в Швеция могат да се появят зелени вагони.
Tweet |
|