АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Galeries Lafayette щурмува Пекин
Френската компанията за големи луксозни магазини Galeries Lafayette откри на пищна церемония в Пекин петия си магазин извън Франция с амбицията той да бъде витрина на "изкуството да се живее по френски" на бързо разрастващия се китайски моден пазар, предаде AFP. Миниатюрна Айфелова кула обозначава входа на магазина, открит на улица "Сидан", западно от Забранения град, петнайсет години след един първи и кратък опит за присъствие на марката под формата на франчайз. Пекинската версия на Галериите разполага с търговска площ от 32 000 квадратни метра, малко по-малко от половината от тази на парижкия булевард "Осман", като възпроизвежда с помощта на LED осветление емблематичния купол на сградата на магазина в Париж. Председателят на управителния съвет на групата Galeries Lafayette Филип Узе изтъкна, че магазинът е насочен към клиенти, "любопитни към тенденциите", без да разполагат с особени средства, както и към любителите на модата и богати клиенти. В него са представени 500 марки, които са само луксозни, като Bottega Veneta или Givenchy, но и петдесетина нови френски марки, сред които Carven, Sandro, както и много азиатски дизайнери. Китайската клиентела може да преоткрие в пекинските Galeries Lafayette не само визуалните, но и вкусовите си впечатления от Париж с ресторантьорската площ от 7000 м2. Според изследване на Boston Consulting Group - BCG класата на богатите китайци ще нарасне повече от два пъти до 2020 година и нейното разрастване ще позволи на страната още през 2015 година да стане първия световен пазар на луксозни продукти. Сега вече Galeries Lafayette разполагат с мрежа от 65 магазина, пет от които в чужбина - в Берлин, Казабланка, Дубай, Джакарта и Пекин. Продажбите на групата през 2012 година достигнаха 3,7 млрд. евро. До 2017 година се очаква да бъдат открити още пет нейни магазина в чужбина.
Tweet |
|