EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

GB е сред ключовите ни туристически пазари

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

GB е сред ключовите ни туристически пазари

mail18:10 | 20.10.2011прегледи 619 коментарикоментари 0


Заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов даде старт в Лондон на комуникационната кампания за представянето на българския туристически продукт във Великобритания. На пресконференцията в посолството ни в британската столица участва и посланик Любомир Кючуков. "Пазар Великобритания е сред ключовите за България в сектора, каза при откриването зам.-министър Маринов. През 2010 г. страната ни е посетена от 289 156 британски туристи. Комуникационната кампания ще повиши информираността на британците за различните форми туризъм, които предлагаме. Акцентът е не само върху традиционните зимни и летни ваканции, но и върху динамично развиващите се СПА, уелнес, еко- и културен туризъм, подчерта Иво Маринов. Като имаме предвид тенденцията британските туристи да пътуват по-малко, особено до скъпи дестинации, България има какво да заяви като качество на услугите на разумна цена“, допълни той. Чуждестранните туристи, посетили България от януари до декември 2010 г., са с 5,4% повече спрямо същия период на 2009 г. Тенденцията за ръст на туристите и на приходите от туризъм се запазва и през 2011 г.
Комуникационната кампания за Великобритания ще продължи до края на февруари 2012 г. Тя се реализира по проект "Интегрирани рекламни кампании на българския туристически продукт в Германия, Великобритания и Русия" и е финансирана със средства по оперативна програма "Регионално развитие". Основните й цели са да популяризира имиджа на страната ни като целогодишна дистинация с богати възможности за лятна и зимна почивка, но и с древна култура, с много исторически и културни паметници, лечебни минерални извори и красива природа. Рекламата залага на положителните впечатления на британците от България. Представени са четири основни тематики: имидж, култура, природа, СПА и уелнес. Всяка от тях визира традиции и преживявания, типични само за България – кукери, фолклор, български народни инструменти, минерални извори и др.
Медийните изяви обхващат също публикации и рекламни страници във водещи специализирани издания на Острова, четири видеоклипа по телевизия Sky News, реклама с билбордове и банери в Лондон, Южна Англия и Шотландия и др. Във Великобритания ще се проведат пресконференции в Лондон, Бирмингам и Глазгоу, различни видове уъркшоп и презентации с туроператори. У нас паралелно ще бъдат организирани три журналистически тура за британски журналисти по темите "Култура, вино и кухня", "СПА и голф" и "Ски и култура" през идните три месеца. Специално събитие за медиите и уъркшоп са предвидени на 8 ноември 2011 г. по време на световното туристическо изложение WTM в британската столица.
При старта на кампанията бе представен и новия уеб-портал на българския туризъм http://bulgariatravel.org/en/.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg