АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
GEFCO България ще развива нови дестинации
14:30 | 11.07.2011 4358 коментари 0
Над 20 търговски и маркетинг мениджъри участват в срещата за Централна и Източна Европа, Централна Азия и Близкия изток (региона ACECO) на френската логистична група GEFCO във Варна на 11-12 юли.
GEFCO определя стандартите в логистиката за промишлени производители. Чрез своите шест основни сфери на дейност – логистика, системата Gefbox, международен и сухопътен транспорт, дистрибуция на автомобили, митническо и акредитивно представителство, GEFCO предлага глобални иновативни решения. Те са разработени както за местна и международна логистика, така и за междуфирмена и вътрешнофирмена логистика, отговаряйки на целия спектър от изисквания на производителите. Представена в над 150 страни, GEFCO се нарежда сред първите 10 европейски компании за логистика, с оборот от 3,4 млрд. евро за 2010 г. Групата има 400 бизнес локации и 9400 служители в световен мащаб. Развива своята дейност в три ключови региона: Централна Азия, Централна и Източна Европа, Близкия Изток, Източна Азия и Южна Америка. GEFCO в България ПозициониранеGEFCO България ще развива нови дестинации в мрежата на групата, но и ще поддържа връзките с настоящите доставчици на местно ниво. Страната ни е включена като източник на транспортни ресурси в глобалната мрежа на френската логистична група. Този аспект ще развива и поддържа представителството у нас.
Другият основен фокус на българското звено е автомобилната логистика в различните й измерения. Персонал
Офисът на GEFCO в България вече функционира и има седем служители. Фирмата набира все още персонал за оперативните позиции. Планираният брой служители, които да се включат в екипа до края на 2011 г., е общо 13. Основни показатели в глобален мащаб
Основни цифри за 2010 г.
Оборот ( в милиони EUR)- 3,351
Оперативна печалба (в милиони EUR)-198
Служители-9,400
Местен оборот ( в милиони EUR) - N /A Основни факти за 2010 г.
GEFCO Group обяви официално откриването на звеното в България през ноември 2010 г. На събитието бе представен и новоназначеният изпълнителен директор на представителството – Александър Рачински. Перспективи за 2011 г.
Планираната стратегия за развитие на GEFCO в България включва фокус върху автомобилната логистика, както и развиване на отношенията с настоящите и бъдещи доставчици – малки и средни транспортни фирми у нас. Конкретните планирани стъпки са:
- Интегриране на GEFCO България в глобалната мрежа на GEFCO
- Осигуряване на ресурс чрез български транспортни фирми за други представителства на GEFCO в Европа.
- Предлагане на местния пазар на целия спектър от услуги в логистиката на превозни средства, сухопътен, морски и групажен транспорт.
- Идентифициране на компаниите от списъка с ключови клиенти на GEFCO Group, които са представени в България и установяване на партньорства с тях. Общ преглед на транспортния и логистичен пазар в България
Състоянието на българският пазар в последните месеци следва световните тенденции, сред които две са ясно изразени: Аутсорсинг на логистичната дейност на местните фирми. Възлагането на различни дейности на външен доставчик на логистични услуги е практика, която се използва все по-често без значение размерите на фирмата. Тя пести ресурси и позволява на предприятия със скромни възможности да получат логистична услуга на високо ниво.
Компаниите като GEFCO, специализирани в предоставянето на логистични услуги, имат нарочни екипи за комплексните решения, които предлагат на набор от свои клиенти. По този начин организирането на пакет от логистични услуги е достъпна еднократна инвестиция. Глобализиране на логистичните услуги
GEFCO България ще се впише в предлагането на услуги с покритие по целия свят, като част от мрежа от над 400 бизнес локации и 9400 служители в над 150 страни.
Групата GEFCO e специализирана в услугите и решенията за производители – секторът с най-високи изисквания към логистиката. Мисията на компанията е разработване на все по-иновативни и пригодени към нуждите на клиента решения, което я прави напълно подготвена за развитието на пазара в посока глобализация и интегрираност на услугите.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg