АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Get Online Week помага на млади безработни
Над 20% от европейците са млади, но безработни и без информация за това, че до 2015 г. около 800 000 от свободните работни места в сферата на ИКТ ще останат незаети, ако търсещите работа не придобият необходимите умения.
За да се намали несъответствието между търсенето и предлагането, кампанията Get Online Week* от 18 до 24 март 2013 г. („Седмица онлайн“, www.getonlineweek.eu) се фокусира върху младите хора и включва редица активности, които ще ги насърчат да започнат кариера в областта на ИКТ. Партньорите на кампанията от почти 30 страни (включително България) обединяват усилия и ще се възползват от иновативни инструменти за заетост, за да мотивират повече млади хора да придобият компютърни квалификации. Телецентър Европа AISBL е международната нестопанска асоциация със седалище в Белгия. Тя осигурява подкрепа за мрежата от центрове за ИКТ обучение (т.нар. „телецентрове“) в неправителствени организации, библиотеки, общини и образователни заведения в цяла Европа, с цел увеличаване на тяхното въздействие и ефективност и чрез насърчаване споделянето и придобиването на знания сред членовете ѝ. В мрежата са включени 20 000 центрове – всички обществено достъпни места, където хората могат да получат помощ за достъп до компютри, интернет и други цифрови технологии, които им позволяват да събират информация, да създават съдържание, да учат и общуват онлайн.
*Get Online Week се реализира от един от трите YouthSpark партньори на Майкрософт на европейско ниво - Telecenter Europe.
Tweet |
|