АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
GM се отказа от реклама във Facebook
General Motors се отказва да рекламира в социалната мрежа Facebook, тъй като не получава очакваните резултати, съобщиха световните агенции. "Няма нищо необичайно в това, че преразпределяме разходите
си за реклама между различните медийни структури, включително цифрови и социални компании. Въпреки че не планираме в бъдеще да пускаме реклама във Dacebook, ще продължим да създаваме
съдържание за нашата страница с продукти и марки, тъй като социалната мрежа е много ефективен начин за търсене на клиенти", се посочва в изявление на компанията, цитирано от ИТАР-ТАСС.
В съобщението до медиите не се уточнява причината за решението. Според източници, запознати с плановете на компанията, специалисти по маркетинга на GM са направили изследване и са стигнали до извода, че рекламата във Facebook влияе в "незначителна степен" на потребителите.
GM е третият по големина рекламодател в САЩ и най-големият производител на автомобили в страната. Според информация, публикувана в WSJ, у ръководството на компанията са се проявили известни съмнения за ефективността на сайта, а среща с ръководството на Facebook за разрешаване на тези колебания, не е успяла да убеди GM, отбелязва ДПА.
Това съобщение е неприятно събитие за Facebook точно преди първичното публично предлагане, планирано за петък, когато компанията се надява да подобри рекорди и да събере до 12,8
милиарда долара благодарение на потенциала си като средство за реклама с 900 милиона активни потребители. Миналата година GM е изразходвал за реклама 271 милиона долара, от които 40 милиона долара - за представяне на стоки във Facebook. Самата социална мрежа е получила само 10 милиона долара, отбелязва ИТАР-ТАСС.
Tweet |
|