АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Google конкурира Yahoo в бизнеса с графични реклами
Google се включва в доминирания от Yahoo бизнес с графично представяне на реклама, съобщава WSJ. Рекламната дейност на Google доскоро беше основно базира на малките текстови реклами.
Представители на Google споделят, че новата система DoubleClick Ad Exchange значително ще опрости процеса на купуване и продаване на реклами, което ще донесе още по- големи полиза за издатели и рекламни специалисти. DoubleClick Ad Exchange ще функционира на принципа на фондовите пазари, тъй като ще предоставя на рекламните специалисти възможност да купуват и продават рекламни полета в Интернет.
Многократното показване на графичните реклами ще предоставят на компаниите по- големи перспективи за реализация на рекламните им стратегии, смята главният изпълнителен директор на Google Ерик Шмит. Той коментира още, че се наблюдава значителен спад на заявките за текстови реклами.
Новата система за разпространяване на реклама е в основата на стратегията на Google за развитие в рекламния бизнес и водеща причина компанията да купи през 2008 г. рекламната копания DoubleClick.
Tweet |
|