EUR 1.9558
USD 1.8287
CHF 2.0878
GBP 2.3501
CNY 2.5473
you tube
mobile version

Google либерализира онлайн рекламата в Европа

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Google либерализира онлайн рекламата в Европа

mail11:40 | 05.08.2010прегледи 651 коментарикоментари 0


Интернет търсачката Google либерализира правилата за използване на имената на търговски марки при реклами в Европа, предаде Асошиейтед прес.
Решението на компанията затруднява още повече собствениците на скъпи наименования да защитават търговските си марки в интернет.
В същото време Google обеща да действа по-решително при премахването на подвеждащи реклами.
Промените засягат рекламите на европейските страници на търсачката. Подобни изменения бяха направени в САЩ и Канада през 2004 г. и във Великобритания и Ирландия през 2009 година.
През март 2010 година Съдът на Европейския съюз постанови, че търсачката не нарушава правото на ЕС, като позволява на компании да закупуват ключови думи за търсене, които са запазена търговска марка на други компании, припомня АП.
От 14 септември рекламодателите ще могат да използват наименованието на търговска марка като ключова дума в рекламата.


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 6003