АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Google либерализира онлайн рекламата в Европа
Интернет търсачката Google либерализира правилата за използване на имената на търговски марки при реклами в Европа, предаде Асошиейтед прес.
Решението на компанията затруднява още повече собствениците на скъпи наименования да защитават търговските си марки в интернет.
В същото време Google обеща да действа по-решително при премахването на подвеждащи реклами.
Промените засягат рекламите на европейските страници на търсачката. Подобни изменения бяха направени в САЩ и Канада през 2004 г. и във Великобритания и Ирландия през 2009 година.
През март 2010 година Съдът на Европейския съюз постанови, че търсачката не нарушава правото на ЕС, като позволява на компании да закупуват ключови думи за търсене, които са запазена търговска марка на други компании, припомня АП.
От 14 септември рекламодателите ще могат да използват наименованието на търговска марка като ключова дума в рекламата.
Tweet |
|