АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Google основен лектор на Webit 2011
На 27 октомври в рамките на Главната сцена на Webit Congress 2011 ще гостува Гийом Бакувие, директор „Мобилни продажби и операции” на Google за Южна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка, регион, в който към момента Google разполага с 18 офиса. Повече от 900 посетители от 45 държави ще имат възможността на събитието да поговорят с него за това, как да се възползват от водещите тенденции в мобилната екосистема и поведението на потребителите.
С експлозивното развитие на продажбите на смартфони по света, мобайл рекламата се превърна в един от най-бързо развиващите се източници на доходи за Google, като за това доста спомага придобиването на AdMob преди 18 месеца. От Google потвърдиха в края на 2010 г., че текущите годишни приходи от мобайл реклама са надминали 1 милиард долара. Бакувие се присъединява към Google през 2006 г., като се явява един от съоснователите на глобалната акаунт група на Google, която е фокусирана върху управлението на отношенията с най-големите партньори на корпорацията в световен мащаб, и най-вече с клиенти от технологичния сектор като Nokia, Dell и Vodafone. Преди Google, Бакувие е работил във Великобритания за Orange в сферата на маркетинг и бизнес развитие, а преди това е бил стратегически консултант за Booz & Co, като се е занимавал основно с изготвяне и консултиране на стратегии и операции за клиенти от технологичния и медийния сектор.
Мобилният маркетинг и новите възможности, които той предлага на бизнеса, е сред основните теми в рамките на Главната сцена на Webit 2011. Сред лекторите по темата е и Пол Бърни, главен маркетинг и изпълнителен директор на Асоциацията за мобайл маркетинг (ММА) за Европа, Средния Изток и Азия. На форума, Пол Бърни ще сподели успешни подходи към създаване на стратегия за мобилен маркетинг. ММА е първата глобална търговска асоциация с идеална цел, която представя всички основни играчи в сферата на мобайл маркетинга и има повече от 500 компании-членки. Пол Бърни управлява усилията в сферата на глобалния маркетинг на ММА и по-специално дейностите, включващи повече от 150 членове от Европа, Средния Изток и Азия.
Главната маркетинг сцена на Webit 2011 ще събере над 900 участници от 45 държави, които ще обменят опит и контакти с колегите си от региона и света, като тази година при регистрация за нея участниците получават безплатен достъп и до т.нар. отворени театри с теми като мобилен и дигитален маркетинг и реклама, е-търговия и социални медии, представени от доставчици на първокласни услуги и технологични решения в сферата. Сред основните лектори са представители на Facebook, Ebay, Yandex, PayPal, Yahoo, GetJar и много други.
Tweet |
|