АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
H&M закрива губеща марка
Шведската търговска верига за облекло Хенс енд Мориц (Hennes and Mauritz AB), по-известна с абревиатурата H&M, закрива губещата си марка Cheep Monday, предаде ДПА.
Процесът по закриване на марката ще приключи през юни 2019 година най-късно, като ще засегне около 80 служители.
Cheep Monday има традиционния бизнес модел на търговията на едро, който се сблъсква с големи предизвикателства заради промените в сектора, посочи групата в изявление.
Магазинът Cheep Monday в Лондон и онлайн магазинът ще бъдат закрити на 31 декември, допълва H&M.
H&M придоби Cheep Monday през 2008 година. Марката предлага дънково облекло и модни колекции основно чрез други фирми, които препродават.
H&M, като и останалите компании в сектора, работи по приспособяването на бизнес модела си към нарастващото търсене на онлайн продажбите и по-малкото клиенти, посещаващи физическите магазини.
Tweet |
|