АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Heineken вече е в добра форма
Значителното намаляване на разходите на Heineken, втората по големина пивоварна в света, допринесе за положителните резултати на компанията през първата половина на 2009. Това обяви днес самата компания, цитирана от ДПА.
Чистите продажби на Heineken са достигнали 7,15 млрд. евро (10,24 млрд. д.) през първите шест месеца на годината спрямо 6,41 млрд. евро за същия период на 2008 година. Това е повече от прогнозираните от анализаторите 6,94 млрд. евро, отбелязва ДПА.
Чистата печалба на Heineken се е увеличила с 20 на сто до 489 млн. евро през посочения период, информира компанията.
Heineken е намалила разходите си с 50 млн. евро през първите шест месеца на 2009 г. и съобщи, че до края на годината програмата за икономии ще достигне 120 млн. евро. Общите продажби на компанията са нараснали благодарение на придобиването на британската пивоварна Scottish & Newcastle, но на други пазара продажбите на групата са намалели, посочва ДПА.
Tweet |
|