АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
JYSK Божурище започва онлайн доставки
Една година след официалното си откриване Дистрибуционен център Божурище започна да доставя онлайн поръчки на българските клиенти.
Добавянето на доставки на онлайн поръчки предполагаше въвеждането на редица промени в рамките на процес, който продължи няколко месеца. Всички стелажи и машини, предназначени за доставка на онлайн стоки, бяха инсталирани до август, когато първите служители от склада присъстваха на обучение в Дистрибуционния център на JYSK в Радомско, Полша, за да получат повече знания за специалните процедури.
„От логистична гледна точка, онлайн каналът означава различен начин на подготовка и опаковане на стоки, а именно предимно обработка на предмети вместо кутии. Затова създадохме отделна зона, в която подготвяме куриерски пратки, имаме специален екип, който да обработва и контролира процеса, с основен фокус върху качеството и правилната защита на стоките.“, обяснява Ярослав Собчик, Логистичен директор на Дистрибуционен център Божурище.
В последните седмици бяха проведени различни тестове от екипа на Дистрибуционния център, така че всичко да е готово за деня на официалния старт на процеса – 23 септември.
„Първият ден премина доста добре. Разбира се, изпитахме някои леки проблеми със системата, но всички те бяха разрешени. Нашите работници бяха нетърпеливи да започнат и се справиха страхотно в първия ден на обработка и пикиране на онлайн заявки. Всички служители имаха позитивна нагласа и посрещнаха предизвикателствата с усмивка.“, казва Алан Йонассен, Оперативен мениджър в Дистрибуционен център Божурище.
Преди официалния старт на процеса в Божурище онлайн поръчките на българските клиенти бяха доставяни от Дистрибуционния център в Радомско, Полша.
Според Логистичния директор Ярослав Собчик, пренасянето на процеса в Божурище ще донесе ползи за клиентите в региона: „Като сме по-близо до нашите клиенти, можем значително да намалим сроковете за доставка и да предложим допълнителни опции за доставка: до даден адрес или да дадем възможност на нашите клиенти да вземат своите онлайн поръчки директно в магазина, без значение какво са поръчали.“.
След страхотния старт на доставките на адрес и OOPUS („Поръчайте онлайн – Вземете в магазините“) в България, другите държави постепенно ще бъдат добавени към списъка от държави, чиито онлайн поръчки са обслужвани от Дистрибуционен център Божурище. Доставките до Гърция, Сърбия, Босна и Херцеговина и Румъния също ще стартират скоро.
Дистрибуционен център Божурище бе официално отворен през септември 2019 г. с инвестиция на стойност 107 млн. евро. Благодарение на тази инвестиция JYSK България бе отличена с наградата Инвеститор на годината 2018 от Българска агенция за инвестиции.
Tweet |
|