АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Kaufland България откри 15-и хипермаркет
Kaufland България откри своя 15-и хипермаркет в София в столичния квартал „Манастирски ливади“. За изграждането му са вложени всички технологични иновации, които ритейлърът активно внедрява в ежедневната си работа. Общата инвестиция за новия магазин е 50 млн. лв., като с нея инвестициите в София надвишават 450 млн. лв., а броят на магазините в страната става 65.
„Най-технологичният“ хипермаркет на веригата е изграден върху площ от близо 10 000 кв.м. и е реализиран така, че да комбинира функционалност и устойчивост на пространството и материалите. Сградата е решена вертикално на 3 нива, две от които са отделени за етажен паркинг с 200 паркоместа. Това решение спестява хоризонтално застрояване и освобождава 40% повече зелени площи в рамките на терена.
За планирането и позиционирането на стоките в магазина, Kaufland България използва иновативна смарт дигитална система, която изчислява необходимите всекидневни наличности от стоки и промоционалните предложения. Системата генерира заявки на база клиентското търсене в магазинната мрежа, давайки всекидневни решения, съобразени с очакванията на клиентите. Тя спомага за прецизиране на доставките, минимизиране на възможностите от грешки и намаляване на хранителните отпадъци. Благодарение на нея, през последната година се реализират над 80 000 промоционални предложения в магазинната мрежа на веригата, а обемът на хранителни отпадъци се намалява с до 22 000 000 кг./бр. годишно.
Филиалът предлага на клиентите си асортимент от над 20 000 артикула, сред които над 15 000 от хранителния и над 6500 от нехранителния сегмент. Отличителната за Kaufland витрина с обслужване предлага богат избор от повече от 400 артикула, сред които прясно месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси. Над 100 приготвени на място хлебни и тестени изделия очакват клиентите и в собствената пекарна на компанията в магазина.
В новия си обект в Манастирски ливади Kaufland предлага поредната вариация на своята One Stop Shopping концепция. Във вътрешността на магазина е обособена специална „кулинарна“ зона с три заведения за хранене и интерактивен детски кът за игри. Новите партньорства, които намират място тук са Grano Pizza Neapoletana, изцяло новият бранд Fish and Chips и Obento Sushi. Специално обособена игрална зона с интерактивен монитор с touch screen предлага над 10 образователни игри за деца между 4 и 10 годишна възраст. Те са подбрани така, че под формата на игра да развиват способностите на децата за концентрация, координация и аналитично мислене.
Освен с обектите за хранене и детската зона, пространството се допълва и с втората физическа аптека BENU в България.
Tweet |
|