EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Kaufland България представи „Шеф Месар“

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Kaufland България представи „Шеф Месар“

mail15:09 | 28.08.2020прегледи 813 коментарикоментари 0


Kaufland България представи собствената си марка прясно месо „Шеф Месар“ с гарантирано качество от TÜV Nord България. Независимият институт за сертификация и на хранителни стоки проверява и контролира всички доставчици на марката и гарантира качественото производство и спазването на всички законови мерки. Всички 18 продукта от асортимента на марката „Шеф Месар“ носят знака „Контролирано качество при производителя“ върху опаковката, което е резултат от успешно преминати многократни и задълбочени, отчасти и необявени проверки и лабораторни изследвания на продукцията от страна на сертифициращия орган.

„Клиентът изисква качество и е свикнал да го открива при нас. Собствената ни марка „Шеф Месар“ е поредното доказателство за това, че в Kaufland приемаме изключително отговорно очакванията на потребителите и работим последователно, за да осигуряваме доказано качествени продукти за българските домакинства всеки ден. И тъй като качеството при нас не е само на думи, се радваме, че продуктите от собствената ни марка преминаха успешно тестовете и на доказани независими експерти по качеството, каквито са партньорите ни от TÜV Nord България“, коментира Васил Василев, директор „Свежи храни“ в Kaufland България.

„Проверихме качеството на месото с марка „Шеф Месар“ по 4-степенна система. Тя включва изненадващи проверки на място при доставчиците на месо, лабораторни изследвания на взетите проби, внимателен мониторинг на правилното транспортиране на продукцията от доставчика до търговската мрежа и проверка чрез т.нар. „тайни клиенти“, които подбират продукти за тест от независими акредитирани лаборатории“, обясни Стоян Йотов, управител на института за сертификация и на хранителни стоки TÜV Nord България.

Стриктният качествен контрол на „Шеф Месар“ започва още при производителите. Kaufland България работи само с доставчици на месо, които притежават международно признати сертификати от групата GFSI за безопасност и качество на храни.*

Компанията налага и строги вътрешни процедури по контрол на качеството, които изискват допълнителен одит от независима експертна организация по съвкупност от критерии за безопасност, качество и стандарт на работа на производителя, зададени от търговската верига.

Преди продуктите да стигнат до хладилните витрини в хипермаркетите на веригата, Kaufland следи строго и за непрекъснатата хладилна верига на доставка, като съобразява температурния режим на всяка стъпка от логистиката на артикулите.

В допълнение качеството на продуктите от серията се проверява и от външната акредитирана българска лаборатория Глобалтест. На годишна база са планирани над 5000 лабораторни анализа, които изследват качеството и безопасността на продукта при неговото производство, транспорт, съхранение и предлагане.

Продуктовата серия на „Шеф Месар“ включва 18 продукта пилешко и телешко месо от изцяло български производители, както и прясно свинско месо от внимателно подбрани доставчици. За всички тях компанията си партнира с утвърдени български производители и доставчици в сектора у нас.

Един от тях е Гарантмес ЕООД, утвърден български производител на месо и месни продукти, който използва модерни производствени линии за обработка и пакетиране.

„Гарантираме качеството на месото с марка „Шеф Месар“, което произвеждаме за Kaufland България, като контролираме всички точки - от получаването на месните суровини, влагането им в продуктите, условията на труд и доставката до мрежата хипермаркети в цялата страна“, разказва Петя Чокоева, специалист по качеството в Гарантмес ЕООД.

За да стига максимално свежо до потребителя, месото на Kaufland с марка „Шеф месар“ се пакетира по съвременни опаковъчни технологии на място от производителите веднага след разфасоване, когато е най-прясно. Опакова се в защитна атмосфера, съобразена с конкретния продукт, за да могат свежестта, цветът и вкусовите му качества да се съхранят максимално дълго. Затова помагат съставките на контролираната среда в опаковата – добре пречистените кислород, въглероден диоксид и азот. Действието им върху продукта е различно – въглеродният диоксид например възпира развитието на микроорганизми в продукта, високото съдържание на кислород пък запазва свежестта и естествения цвят на месото, а азотът поддържа обема и добрия вид на изделието.

Специалната опаковка се запечатва херметически, което не позволява да бъде нарушена и предпазва продукта както от слепване или изсъхване, така и от външно замърсяване по пътя от производителя до клиента.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2043