EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

Kaufland: Няма преустановени доставки

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Kaufland: Няма преустановени доставки

mail06:35 | 07.04.2020прегледи 9816 коментарикоментари 0


Няма преустановени доставки на стоки. Завишено пазаруване имаше веднага след обявяването на извънредно положение, но постепенно търсенето влезе в обичаен ритъм. Хората се убедиха с очите си, че рафтовете в магазина не остават празни и стока има.

Така от Kaufland България коментираха ситуацията у нас в условията на пандемия от коронавирус. Какви са другите наблюдения и предизвикателства - отговорите специално за EconomyNews.bg

Изпитвате ли затруднения и какви заради ограниченията и затворените граници и затегнатия режим на придвижване на хора и стоки?

Няма преустановени доставки на стоки. Дори в определени моменти да има забавяне на доставките, реорганизираме процесите си така, че клиентите да не усетят тези забавяния. Нашите колеги и всичките ни партньори по цялата логистична верига работят на 100 процента, за да отговаряме на клиентското търсене с нормален ритъм въпреки ситуацията. Взели сме всички мерки, за да сме добре подготвени. Kaufland България, както и другите хранителни вериги, разполагат с достатъчнo продукти. Уверяваме хората, че могат да пазаруват нормално, без да се презапасяват. Работим на високо професионално ниво с всички институции, от които получаваме активно съдействие. В постоянен контакт сме с Министерството на икономиката, Министерство на земеделието, Българската агенция по безопасност на храните и нейните областни дирекции, Министерство на здравеопазването и регионалните здравни инспекции. Информираме ги непрекъснато за ситуацията, обръщаме се за съдействие при нужда и получаваме пълна подкрепа.

Земеделският министър Танева призова да се зарежда приоритетно родна продукция – прави ли се това и промени ли се делът на български стоки в магазинната мрежа?

Работим успешно с български производители и доставчици от години. Във всички хранителни категории делът на българските продукти при нас преобладава, а има категории като месо и месни продукти, млечни, плодове и зеленчуци, при които в сезонните им пикове българският дял продукти доминира. Работим в партньорства и с малки регионални производители, чиито продукти излагаме на нашия „Фермерския щанд“ в различни наши обекти в София, Велико Търново, Горна Оряховица и Пловдив. Над 85% от оборота ни е формиран от български доставчици. Работата с български производители и доставчици при нас винаги е била приоритет. Продължаваме активно да работим с тях и в момента сме отворени да увеличаваме партньорствата.  

Имате ли наблюдения за промяна на потребителското поведение и търсене – подобно на Франция например, където има рязък скок на потреблението на местна продукция от началото на кризата с коронавируса.

След обявяване на извънредното положение хората очевидно бяха притеснени и тогава се забеляза завишено пазаруване на основни храни като брашно, олио и захар, на варива и консерви, както и на хигиенни продукти, но постепенно търсенето влезе в обичаен ритъм. Хората се убедиха с очите си, че рафтовете в магазина не остават празни и стока има. Що се касае до потреблението на местна продукция – интересът на българския потребител към родната продукция традиционно е висок. Затова нашият стремеж винаги е бил да отговаряме на този интерес при формиране на асортимента ни.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg