АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Lenovo: Apple губи Китай
Apple пропуска голяма възможност на китайския пазар, заяви Лиу Гуанджи, президентът на най- големия производител на компютри в страната - Lenovo, съобщи Financial Times.
Визирайки изпълнителния директор на Apple, създателят и президент на Lenovo коментира пред изданието: „Имаме късмет, че Стив Джобс има толкова лош характер и не се интересува от Китай. Ако Apple бяха положили малко повече усилия спрямо китайските си потребители, както правим ние, то Lenovo би имал проблеми.”
Коментарът на Гуанджи дойде след като Lenovo се възстанови от финансовата криза, основно стимулирана от силния пазар на Китай. Компанията държи около 30 процента от родния пазар, който е един от най- бързо развиващия се пазар в световен мащаб, която се очаква да бъде и една от най- успешните технологичните фирми през тази година.
Продуктите на Apple са търсени и желани от потребителите в Китай, както и в световен мащаб, но официалните канали за реализиране на продажби са изключително ограничени. Компанията има само една шепа от водещи магазини и оторизирани дистрибутори в големите градове на страната, отбелязва FT.
Tweet |
|