EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

LG: Система контролира запаси в хладилника

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

LG: Система контролира запаси в хладилника

mail14:10 | 29.09.2011прегледи 611 коментарикоментари 0


Президентът на LG Electronics Home Appliance Company обяви на изложението IFA целта на компанията да се превърне във водещата марка за перални машини и хладилници в Европа до 2015 г. В свое изявление на изложението за потребителска електроника в Берлин, Юнг-Ха Лий, изпълнителен директор на LG Electronics Home Appliance Company каза, че LG смята да спечели 13% пазарен дял (на база продажби) при пералните машини и 12,5% пазарен дял при хладилниците (на база продажби, като не се включват вградените хладилници) в региона в рамките на следващите 4 години.
„Европейският пазар е високо конкурентен, което се дължи на наличието на утвърдени местни играчи в индустрията на домакински електроуреди,” каза г-н Лий. „LG обаче е напълно ангажирана с идеята да бъде марка, която европейските потребители приемат и предпочитат. Ние вече увеличаваме инвестициите си в региона и разполагаме с продукти в портфолиото си, разработени изцяло с оглед на нуждите и предпочитанията на европейците.”
Сред силните страни на LG е възможността за по-ниска консумация на енергия и осигуряване на максимален комфорт за потребителите. Тези предимства са налични благодарение на Smart решенията на LG, които компанията нарича Smart ThinQ. Те включват технологиите Smart Manager, Smart Diagnosis, Smart Access, Smart Adapt и Smart Grid.
Smart Manager контролира хранителните запаси в хладилника. Функцията Smart Diagnosis помага на сервизните техници бързо и ефикасно да се справят с възникнали технически проблеми. Smart Access позволява на потребителите да контролират дистанционно домакинските уреди, като използват мобилни устройства като смартфони. Smart Adapt дава указания, свързани с готвенето и програмира циклите на изпиране съобразно индивидуалните нужди на потребителите. Smart Grid позволява на потребителите да спестят част от разходите си, като автоматично намалява консумацията на електроенергия по време на периодите, в които цената й е най-висока, при това, без да се изисква намесата на потребителите.
LG ще стартира продажбите на своите домакински продукти в Европа, като започне със Smart хладилници във Великобритания в края на тази година. След това на пазара ще бъдат предложени Smart перални, Smart печки и Smart роботизирани прахосмукачки. Предстои дебютното представяне в европейските магазини и на Smart гардероба Styler.
LG също така планира да увеличи своя пазарен дял на европейския пазар за домакински електроуреди за вграждане. Следвайки тази идея, компанията ще развие партньорските си взаимоотношения с дистрибуторите, с които работи и ще представи линия от локализирани продукти на ключови европейски пазари като Франция, Испания, Италия и Германия.
Като част от тази агресивна стратегия, LG ще увеличи производствения капацитет на заводите си в Европа. Очаква се обектът във Варшава, Полша да произвежда три пъти повече хладилници, като сегашният брой от 300 000 продукта на година ще се увеличи до един милион продукта. Новата монтажна линия за перални машини в Полша също трябва да достигне годишно количество от един милион продукта. LG ще се ангажира и с инвестирането на допълнителни 34 милиона щатски долара до 2015 година, благодарение на които компанията ще разшири производствения си капацитет.
„Полагаме такива усилия, за да отговорим на потребностите на европейския пазар, за които искаме да сме добре подготвени,” каза г-н Лий. „Все по-голяма част от нашите продукти, предназначени за европейския пазар, ще се произвеждат в европейски заводи, вместо в корейски или китайски.”
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg