EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Lidl обновява 13 магазина

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Lidl обновява 13 магазина

mail14:40 | 17.01.2017прегледи 1644 коментарикоментари 0


Лидл България ще обнови 13 свои магазина през тази година. Промените са в унисон с новата концепция, която немската верига въведе в световен мащаб, включително и в България, през изминалата 2016. 

По-модерна визия, повече простор и комфорт за клиентите и служителите, както и подобрена енергийна ефективност на сградата са част от елементите на новата концепция, които ще бъдат внедрени в 13-те обекта с марка Lidl. До края на годината филиали на веригата ще бъдат обновени в градовете София, Пловдив, Варна, Стара Загора и Пазарджик.

С цел улесняване на потребителите, част от нововъведенията ще бъде много по-прегледната подредба на стоките. Акцентът е поставен върху пресните продукти, като свежите и най-търсени продуктови групи – каквито са, например, плодовете и зеленчуците и прясното месо, ще бъдат разположени в предната част на магазина, за да са възможно най-близо до клиента. Засиленият потребителски интерес и огромният потенциал за развитие предопределят и по-голямата площ, която ще бъде отделена на определени артикули (като печивата, охладените продукти, прясното месо, плодовете и зеленчуците). Сред другите елементи от новата концепция, които ще присъстват, са обновяване на цветовата гама на интериора, което създава допълнителен уют, както и по-модерни и по-големи регали за нехранителните продукти.

Обновяването на 13-те търговски обекта ще започне още тази седмица, когато на 19 януари ще бъде отворен първият реновиран магазин във Варна.

За новата концепция на Lidl

В България вече има два магазина на Lidl, построени изцяло по новата концепция на марката. Първият магазин от ново поколение отвори врати през септември миналата година в столичния квартал Младост. Това е първата и единствена по рода си интелигентна сграда в ритейл сектора в България, проектирана и изпълнена с фокус върху опазването на околната среда. Тя получава BREEAM сертификат за постигането на най-високото възможно ниво – „Изключително", като подобно ниво на сертифициране имат под 1 % от сградите на ритейл сектора в световен мащаб.

 

 

 


Тагове: магазини, Lidl
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2068