EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Lidl откри първи магазин в мол

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Lidl откри първи магазин в мол

mail14:57 | 30.09.2016прегледи 4784 коментарикоментари 0


С официална церемония днес Лидл България отбеляза откриването на първия си магазин в столичен търговски център –Sofia Ring Mall. Това е 21 търговски обект от веригата в София и 82 в страната. 

Сред нововъведенията е интегрирането на концепция, обособяваща различни зони в магазина – т.нар. магазин в магазина, където на определена площ и по определен формат се презентират всички артикули от дадена продуктова група. Тези зони осигуряват максимално удобство на клиентите и възможност те да пазаруват по-бързо и лесно, без да губят време в търсене на избраните от тях продукти.

„Деликатека“ е друга изцяло нова зона, която Lidl въвежда в магазините си – предложение към клиентите, които предпочитат удобството на нарязаните предварително деликатеси. Тя предлага девет артикула – най-високо качество традиционни български деликатеси, само от български доставчици, без изкуствени оцветители, заместители на месо и вкусови подобрители. С цел гарантиране на качеството, продуктите са нарязани и опаковани в защитена среда и вакуумирани опаковки, непосредствено след това. Опаковката е щадяща околната среда и е от хартия.

Вина от малки и големи български изби имат специално място в магазина. Стимул за клиентите е т.нар. винен паспорт.

Lidl има новина и за най-малките и тя се казва „Витаминотека“ – специална зона, която ще предлага мини варианти на обичани от тях плодове и зеленчуци /мини доматчета, мини краставички, мини ябълки и други/, в опаковки и дизайн разработени специално за деца. На този етап „Витаминотека“ е въведена тестово в 20 филиала от търговската верига, но амбицията на Lidl е постепенно да я въведе във всички останали обекти и да разшири асортимента. Тази иновация е част от дългосрочните усилия на Lidl да насърчава здравословното и балансирано хранене при децата.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg