АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Lidl с безплатна автобусна линия „Витоша“
Lidl България стартира проект Зелена линия „Витоша“, който има за цел да създаде възможност на гражданите и гостите на София да живеят по-здравословно, като се възползват от шанса по-често и безпроблемно да посещават планината в близост до тях.
След организирания в Борисовата градина Детски футболен празник това е втората инициатива на дружеството, включена в програмата за корпоративна социална отговорност „Грижа за София”.
Зелена линия „Витоша” е автобусна линия, финансирана от Lidl България, която ще превозва безплатно жителите и гостите на столицата в отсечката от Стадион „Васил Левски” до „Златните мостове” през уикендите и празничните дни в периода 18. юни - 25. Септември 2011г. (общо 32 дни). От стадион „Васил Левски” ще тръгват два автобуса, съответно в 9.00 и 10.00 часа. В обратната посока от „Златните мостове“ автобусите ще тръгват в 16.00, 17.00 и 18.00 часа. Освен началната и крайната спирка са осигурени две междинни- на бул. „Гоце Делчев” и на „Дендрариума”.
Пилотният курс на автобуса, който ще отпътува по маршрута непосредствено след официалното откриване, ще превози до Витоша група нетърпеливи деца от 20 СУ, организирани с любезното съдействие на „Мачирски Спорт” ЕООД.
„Предоставяме решение на наболял проблем за софиянци и гости на столицата. Линията, която е обслужвала превоза до Витоша, е закрита преди време поради бюджетни съображения. Към момента има само една маршрутна линия с цена 3 лв. , която тръгва от Руски Паметник. Нашето желание е да дадем възможност на повече хора да се радват на природата, която ни заобикаля.“ коментираха от компанията. Lidl стъпи в България през ноември миналата година, като отвори едновременно 14 магазина в 11 града. През тази година разрастването на веригата продължава, обхващайки все повече градове. С днешна дата градовете, в които Лидл има действащи обекти са 31, а магазините 44. Германската търговска верига оперира с над 9000 магазина в 25 европейски държави. Уникалната комбинация от най-високо качество и ниски цени на хранителните продукти доведе до забележителен успех в цяла Европа.
Tweet |
|