EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

LinkedIn и на китайски

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

LinkedIn и на китайски

mail14:00 | 28.02.2014прегледи 1182 коментарикоментари 0


Социалната онлайн мрежа за делови контакти LinkedIn пуска сайт на китайски за най-големият интернет пазар в света, като уточни, че ще се съобразява с цензуриращите разпоредби на комунистическото правителство, предаде Асошиейтед прес. LinkedIn ще се конкурира с вече установилите се в страната компании Tianji, собственост на френската Viadeo и местните Ruolin и Dajie. LinkedIn отбеляза, че има 4 милиона потребители в Китай, но досега услугите на сайта са били предоставяни на английски език. Онлайн мрежата за делови контакти вижда в бързо развиващите се икономики като Китай и Индия важни източници за растеж. В Китай ЛинктИн очаква потенциален пазар от 140 милиона потребители. За разлика от Facebook, Twitter и други сайтове LinkedIn винаги е имал разрешение да работи в Китай. Компанията призна, че разширяването й в Китай повдига "трудни въпроси", тъй като ще й се наложи да цензурира
съдържание. Тези ограничения попречиха на някои други интернет компании. След спор за цензурирането през 2010 година Google спря търсачката си в континентален Китай. Китайските власти блокират достъпа до Twitter и Facebook.
 


Тагове: LinkedIn, Китай
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg