АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
LinkedIn и на китайски
Социалната онлайн мрежа за делови контакти LinkedIn пуска сайт на китайски за най-големият интернет пазар в света, като уточни, че ще се съобразява с цензуриращите разпоредби на комунистическото правителство, предаде Асошиейтед прес. LinkedIn ще се конкурира с вече установилите се в страната компании Tianji, собственост на френската Viadeo и местните Ruolin и Dajie. LinkedIn отбеляза, че има 4 милиона потребители в Китай, но досега услугите на сайта са били предоставяни на английски език. Онлайн мрежата за делови контакти вижда в бързо развиващите се икономики като Китай и Индия важни източници за растеж. В Китай ЛинктИн очаква потенциален пазар от 140 милиона потребители. За разлика от Facebook, Twitter и други сайтове LinkedIn винаги е имал разрешение да работи в Китай. Компанията призна, че разширяването й в Китай повдига "трудни въпроси", тъй като ще й се наложи да цензурира
съдържание. Тези ограничения попречиха на някои други интернет компании. След спор за цензурирането през 2010 година Google спря търсачката си в континентален Китай. Китайските власти блокират достъпа до Twitter и Facebook.
Tweet |
|