АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
LVMH ще се рекламира с филми и сериали
Френският гигант в луксозния сегмент LVMH обяви създаването на компания, която ще популяризира марките му чрез партньорства с развлекателната индустрия, предаде Франс прес. Това е поредният знак за размиването на границите между лукса, модата, сериалите и киното.
Наречена "22 Монтен ентъртейнмънт" (22 Montaigne Entertainment) като препратка към парижката централа на компанията, новото подразделение ще бъде ръководено от Антоан Арно, син на Бернар Арно и вицепрезидент на управителния съвет на холдинга "Кристиан Диор" (Christian Dior), който контролира Ел Ве Ем Аш, и Аниш Мелвани, директор на LVMH Северна Америка.
Те ще работят в партньорство с компанията "Сюпъркънектър студиос" (Superconnector Studios), специализирана във връзката между света на големите марки и развлекателната индустрия в Холивуд и извън него.
Новата компания "ще координира връзките с развлекателната индустрия от името на луксозните компании, които са част от LVMH, сътрудничейки си с ключови творци, продуценти и дистрибутори" за "съвместно разработване, коопродуциране и съфинансиране" на продукции.
"Компанията ще залага на "успешни инициативи" като документалния филм "Inside the Dream", посветен на това, което се случва зад кулисите на компанията за луксозни бижута "Булгари" (Bvlgari), разпространяван от "Прайм Видео" (Prime Video), обяви LVMH в комюнике.
Tweet |
|