АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Microsoft и Google виждат потенциал в арабските страни
Все по- голямата интеграция на арабския език в интернет и други технологии ще осигури достъп на милиони потребители до дигиталния свят, смятат мениджъри от Microsoft и Google, цитирани от Reuters.
В момента, в който технологичните приложения стават повсеместни в развиващите се страни, тяхното съдържание ще се популяризира и електронната търговия ще разцъфне, коментират експерти от двете компании.
И докато използването на интернет в арабския свят от 2000 г. насам се увеличава с изключително бързо темпо и цените за достъп постоянно спадат, слабата страна остава съдържанието, което е и причината за по- малките разходи за реклама, отбелязва Reuters.
Арабското съдържание е по- малко от 1 процент в световен мащаб като в същото време арабите са 5 % от населението в света.
Порталът на арабски език на онлайн енциклопедията Wikipedia не генерира особено висок процент посещения, коментира регионален маркетинг мениджър на Google.
„Налице е голям масив от съдържание на арабски език, но то не е добре структурирано,” допълва още той. „Ние настояваме за по- структурирано съдържание”.
Регионалните инвестиции в онлайн реклами през 2009 г. са приблизително $90 млн., което е повишение спрямо 2008 г. и регистрираните тогава $38 млн.
Tweet |
|