АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
MINI Coupe дебютира в България
Преди представянето на новия модел Камор Ауто изцяло обнови и разшири автосалона на MINI, част от голямото търговско и сервизно представителство на компанията на ул. „Бизнес Парк София” 5 в столицата. Сега домът на колоритното автомобилно семейство се разпростира на цели 193 кв.м и предлага нови удобства за своите клиенти – пространство за експониране на четири автомобила, възможност за излагане на разнообразие от автомобилни и лайфстайл аксесоари, кът за почивка и консултации.
Новото MINI е първият двуместен MINI автомобил. Той впечатлява с ненадмината в сегмента на компактните автомобили пъргавина, уникална концепция на каросерията и интериора, както и типичните за марката премиум-характеристики по отношение на качеството и оборудването. Компактният спортен модел възражда не само успешната състезателна история на марката, но и категорията на особено компактните спортни автомобили. Настройките на окачването, разпределението на теглото и характерната аеродинамика допринасят още повече за подчертано Go-kart усещане.
При въвеждането му на пазара MINI Coupe се предлага с най-мощните бензинови и дизелови двигатели от портфолиото на марката, докато всеобхватната технология MINIMALISM намалява броя на необходимите зареждания с гориво. Двуместният компактен автомобил ще предлага 4-цилиндров двигател с мощност от 122 к.с. при MINI Cooper Coupe, през MINI Cooper SD Coupe със 143 к.с., MINI Cooper S Coupe със 184 к.с. до екстремно спортното MINI John Cooper Works Coupe с 211 к.с.
Пазарната премиера на новото MINI Coupe бе предшествана от първата изцяло он-лайн кампания за представяне на автомобил, като основен комуникационен канал са социалните мрежи. Кампанията стартира на 18 юли, едновременно в десет държави от Централна и Източна Европа. С три клипа, публикувани в специалното приложение във Facebook, феновете на MINI са предизвикани да открият приключенския и спортен характер на новия модел на MINI и самите те да станат герои в комуникационната кампания за представянето на модела. Кампанията предизвика огромен интерес сред феновете на марката в Централна и Източна Европа, като техният брой се е увеличил с над 20 000 души. MINI/Speed-Press
Tweet |
|