АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
MTV пести средства чрез online подбор
MTV Networks подобрява механизмите си за подбор на персонал чрез интегрирането на online базирана система. Очакванията на HR- специалистите е повишаване на ефективността и и спестяване на ресурси, съобщава електронното издание на HRmagazine.co.uk. Новата система e осигурена от технологичната компания StepStone.
Следваща стъпка на компанията ще бъде пускането на сайт, на който да бъдат обявявани свободните позиции. HR - специалистите се надяват, че по този начин ще оптимизират, както подборът на външни кандидати, така и този вътре в компанията, като усилията са насочени към привличане и запазване на талантите.
MTV Networks е собственик на 122 канала, сред които са MTV, Comedy Central и Nickelodeon.
Интегрирането на подобни системи за подбор прилагат и други компании от медийната сфера като Channel 4, RTL и Bertelsmann.
Tweet |
|