АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
MySpace се продава
Медийната група News Corp. на магната Рупърт Мърдок потвърди снощи, че търси нов собственик за социалната мрежа MySpace, която бе купена на висока цена през 2005 година, а в момента полага усилия да съживи бизнеса си, предаде Франс прес. През януари MySpace обяви, че закрива около 500 работни места по света. Мярката обхваща близо половината от персонала на компанията, след като през октомври News Corp промени дизайна си. Съкращенията, които са част от двуетапен план, поставиха MySpace в по-добра позиция за евентуална продажба или отделяне от компанията майка News Corp .
Медийната империя на Мърдок купи MySpace за 580 милиона долара в средата на 2005 година, когато порталът бе водеща дестинация за социално общуване в интернет. През 2008 година обаче сайтът бе засенчен от Facebook и много анализатори от сектора предполагаха, че ще бъде обявен за продажба. News Corp отчете снощи скок от 152% на чистата си печалба за четвъртото тримесечие на 2010 година след рязко намаляване на еднократните разходи и увеличаване на рекламите по кабелните канали на в САЩ, както и възстановяване на информационния телевизионен сегмент на групата, предадоха ДПА и Асошиейтед прес. Кабелните канали на конгломерата, сред които Fox Business, FX и National Geographic, продължават да се разрастват и да увеличават абонатите си, допълва АП.
Чистата печалба на News Corp за тримесечието, приключило на 31 декември, е достигнала 642 милиона долара спрямо 254 милиона долара година по-рано. Приходите й са се повишили с около 1 процент до 8,76 милиарда долара. Компания също така е направила еднократен разход от 275 милиона долара за отписване на активи и преструктуриране на MySpace. Снощи Мърдок представи първия дигитален вестник, който неговата компания проектира специално за таблет компютъра iPad на Apple Inc. Изданието на име Daily ще бъде вторият платен вестник, създаден за iPad, след месечния "Проджект", пуснат през есента от британския бизнесмен Ричард Брансън.
Tweet |
|