АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
MySpace става сянка на Facebook
Порталът за социално общуване MySpace обяви, че закрива около 500 работни места по света, предадоха Асошиейтед прес и ДПА. Мярката обхваща близо половината от персонала на компанията и стана възможна, след като през октомври MySpace промени дизайна си и вече може да работи с по-малко хора.
По този начин някога водещата социална мрежа се приспособява към дейност в сянката на експанзивния Facebook, отбелязва ДПА.
Главният изпълнителен директор Майк Джоунс определи съкращенията като "тежки, но необходими" и допълни, че те проправят на компанията ясен път към устойчив растеж и рентабилност.
Това се случва около три месеца, след като сайтът, който е собственост на News Corp. на Рупърт Мърдок, се преориентира към платформа за забавление на млади хора, "вдигайки бялото знаме" в битката с Facebook.
News Corp. купи MySpace за 580 милиона долара в средата на 2005 година, когато порталът бе водеща дестинация за социално общуване в интернет, припомня ДПА. През 2008 година обаче сайтът бе засенчен от Facebook и според много анализатори от сектора в момента се подготвя неговата продажба.
Съкращенията, които са част от двуетапен план, поставят MySpace в по добра позиция за евентуална продажба или отделяне от компанията майка Нюз корп, отбелязва АП.
Tweet |
|