АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Nestle навлиза в Испания чрез опита си от Русия
За да повиши продажбите си в различни страни от Европа Nestle ще прибегне към технологии, които по- рано са били разпространени предимно в развиващите се страни, съобщава Financial Times.
Това, което ще бъде маркетингова иновация в Испания, Гърция и Ирландия, отдавна е обичайна практика в Тайланд и Русия например, а именно Nestle се опитва да достигне до клиентите, като внимателно проучва техните разходи и предлага по- малки опаковки от своята продукция, както и такива, които могат да се използват многократно.
На жаргона на хранително - вкусовата промишленост подобен подход има собствено название - продукти, насочени към масовия потребител. За първи път тази стратегия е приложена в Азия и в някои страни от Южна Африка, след което е разпространена и в други развиващи се страни от други региони. Пример за това са опаковките на Nescafe и на Carte Noir за една чаша кафе или малките пакети чипс. Специално за руските потребители са били разработени опаковки от подправки, които се разпространяват с пакети за приготвяне на една вечеря. В Европа в момента на потребителите се предлагат големи опаковки на различни подправки, предназначени за многократно приготвяне на храна. Затова и директорът по продажбите на Nestle в Европа Лоурент Фрески възнамерява да въведе подобна практика и в Испания.
Другата идея на Nestle е да създаде опаковки и продукти, които да бъдат насочени към хора от различни възрасти и етнически произход.
Tweet |
|