АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Nestle с нови продукти от серията „Малки тайни”
Нестле България лансира на пазара нова серия продукти под марката MAGGI. Технологията е разработена за българския пазар и панираните хапки се готвят на фурна, без да се налага продуктите да се пържат.
От септември продуктите MAGGI Малки тайни ще се предлагат в магазинната мрежа в цялата страна в 3 различни вкуса - пиле Класик, пиле Пикант и Пиле Чесън и подправки. Иновативната технология е създадена, следствие от проведено мащабно проучване за хранителнителните навици на съвременния български потребител. Според проучването вечерята продължава да бъде най-важното ястие за българина и ястието, което най-често се приготвя у дома. 53% от потребителите заявяват, че приготвят сами вечерята за своето семейство през седмицата, а 89% са категорични, че готвят всяка вечер през почивните дни. За сравнение 74% от домакинствата приготвят закуска всяка събота и неделя, а 30% готвят обяд в работните дни. Обядът е ястието, което се приготвя от 80% от потребителите, но само в събота и неделя.
Данните сочат още, че хлябът продължава да е една от най-често консумираните храни - 65% от потребителите споделят, че купуват хляб всеки ден. Макаронените изделя се търсят веднъж седмично от 15% от българите, а 6,7% купуват зърнени храни.
Сред другите хранителни продукти фаворит е сиренето, което се консумира от 47,8% от потребителите, следвано от каймата (46,5%), пилешкото месо (41,8%), яйцата (34,1%) и млякото (21,1%).
„Българският потребител обръща все по-голямо внимание на хранителните качества и ползи от продуктите, с които се храни. Всички знаем колко е полезно да включваме в менюто си разнообразна и топла домашно приготвена храна, но не винаги имаме време, възможност и умения да го направим. Именно за това концепцията на MAGGI Фикс Малки тайни е толкова успешна и голяма част от инвестициите ни са насочени за обновяване и разширяване на гамата рецепти, които предлагаме. Целта ни е да предложим нови идеи за достъпно, бързо, лесно и здравословно приготвяне на вкусна вечеря за цялото семейство“, коментира Нели Ангелова, бизнес мениджър „Кулинарни продукти“ в Нестле България.
Tweet |
|