EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Nestlé: 4,3% ограничен ръст за Q1

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Nestlé: 4,3% ограничен ръст за Q1

mail10:00 | 23.04.2013прегледи 569 коментарикоментари 0


През първите три месеца на 2013 г. продажбите на Nestlé се увеличиха с 5,4% до 21,9 милиарда швейцарски франка. Органичният ръст достигна 4,3%, формиран от 2,3% реален вътрешен ръст и 2,0% ръст, вследствие на ценовата политика. Придобиванията без частичните ликвидации добавиха 2,0% към продажбите, а чуждестранните валути оказаха влияние в размер на -0,9%.
Трите региона на компанията допринесоха положително за ръста от 4,3% през първото тримесечие, формиран и от постигнатия 7,2% органичен ръст през първото тримесечие на 2012 г. Северна и Южна Америка постигнаха ръст от 5,1%, Европа постигна 1,0%, а Азия, Океания и Африка – 6,1%. Бизнесът ни отчете растеж от 8,4% на развиващите се пазари и 0,9% на развитите пазари, което отразява и контраста в състоянието на различните региони.

Храни и напитки – Зона Северна и Южна Америка
Продажби на стойност 6,6 милиарда швейцарски франка, 5,3 органичен ръст, 1,5% реален вътрешен ръст

Храни и напитки - Зона Европа
Продажби на стойност 3,7 милиарда швейцарски франка, 1.5% органичен ръст, 1,7% реален вътрешен ръст

Храни и напитки – Зона Азия, Океания и Африка
Продажби на стойност 4,7 милиарда швейцарски франка, 4,4% органичен ръст, 3,3% реален вътрешен ръст

Nestlé Waters
Продажби на стойност 1,6 милиарда швейцарски франка, 1,8% органичен ръст, 0,1% реален вътрешен ръст

Nestlé Nutrition
Продажби на стойност 2,5 милиарда швейцарски франка, 7,6% органичен ръст, 5,0% реален вътрешен ръст

Други
Продажби на стойност 2,9 милиарда швейцарски франка, 4,2% органичен ръст, 2,7% реален вътрешен ръст.

• Nestlé Professional отбеляза ръст в Северна Америка, въпреки общото влошаване на търговията извън дома. Отбелязахме ръст в развиващите се пазари. Растежът бе воден от стратегическите платформи с по-висока стойност, напитките, които отбелязаха двуцифрен ръст, и кулинарните решения.
• Nespresso продължи да разширява географския си обхват, ускорявайки експанзията си извън Европа. Успешното представяне на нови продукти като Linizio Lungo, първото „сутрешно“ кафе Nespresso и лимитираните серии Trieste и Napoli допринесоха за ръста на бизнеса във всички региони.
• Продажбите на „Нестле Здравни науки“ бяха повлияни от промените в компенсаторния модел в Южна Европа и новата конкуренция в САЩ. Придобиването на базираната в САЩ компания Pamlab допълнително засили способността ни да предоставяме персонализирани здравни решения чрез хранене, особено в областта на метаболитното здраве и здравето на мозъка. Бизнесът получи и одобрението на регулаторните органи за създаване на съвместното дружество с Chi-Med – „Nutrition Science Partners Limited“. То ще увеличи нашия капацитет за научни изследвания, развитие, производство и предлагане на медицински продукти, получени от растения и ще осигури достъп до една от водещите библиотеки за традиционна китайска медицина в света.

Прогнози за 2013
Както се очакваше, началото на годината беше предизвикателно. Продължаваме да очакваме известна несигурност през годината, но потвърждаваме очакванията си за постигане на Модела на Нестле през 2013 г.: органичен ръст между 5% и 6%, подобрен марж на оперативната търговска печалба и доход на акция във фиксирана валута, както и подобрение в ефективността на капитала.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg