АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
New York Times разчита на лоялността на читателите
Доходите от реклама на компанията The New York Times са се понижили с 30 %, съобщиха от компанията. В същото време от медийната група повишиха прогнозите си за очакваните приходи през третото тримесечие. За първи път в историята на медийната група приходите от продажби на изданията, сред които са New York Times и The Boston Globe, надвишават тези от реклами.
Според официално оповестените данни загубата на компанията за третото тримесечие възлиза на 35,6 млн. долара, като в това число са включени и разходите по изплащане на възнаграждения и осигуровки. Приходите на компанията са намлели със 17 % в резултат на по- малкия обем от публикувани реклами, достигайки 570 млн. долара. Анализатори предвиждаха приходи на медийната група да достигнат 561 млн. долара. В същото време тиражът на изданията на компанията е нараснал с 6.7 %.
На един по- ранен етап 80 % от приходите на компанията са били от реклами. В резултат на кризата правилата в печатната преса се промениха. В момента компаниите залагат на лоялността на клиентите и обмислят повишаване на цените на изданията, за да увеличат приходите си, при намалени бюджети от реклами.
Tweet |
|