АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Next инвестира 1 млн. паунда в магазина в София
Маргарита Йорданова
България е на правилен път в развитието си. Не само ние, но и много други компании в Англия са впечатлени и имат интерeс тук, заяви Гагиг Баграмян, мениджър на британския ритейлър Next у нас, при откриването на първия магазин в София днес, който се намира в търговския център The Mall. Инвестицията до момента е между 900 и 1 млн.фунта стерлинга. Компанията планира създаването и на други магазини в цялата страна. „Цифрите не ни плашат”, отговори Баграмян на въпрос каква инвестиция смятат да направят у нас.
Както вчера писа Economynews.bg Next е британска модна марка, която залага на качество и стил в производството на дрехи и аксесоари за мъже, жени и деца. Известна е и с производство на мебели и решения за обзавеждане на дома.
Според Баграмян марката е много е динамична и се разширява всяка година, като това се дължи на баланса между качество и цена. „Катаклизмите не ни притесняват. Опитът, който имаме ни кара да сме уверени и да продължаваме да отваряме нови магазини”, обоснова решението си за разширяване на бизнеса по време на криза Баграмян.
Направеното маркетингово проучване от компанията показва, че българинът познава отделните брандове и ги купува.”Това е много важно за нас. Разбира се в първите дни трудно можем да дадем прогноза”, заяви Баграмян.
Компанията, която е основана преди 150 години, е официален доставчик на облекло за лятната олимпиада в Лондон през 2012 г. Тя предлага разнообразни дрехи за четирите сезона, които позволяват на всеки - независимо от пол, възраст и настроение, да открие своя стил на обличане, да бъде уникален и оригинален.
През 1999 г. фирмата представи онлайн версия за пазаруване и стана пионер в това да дават възможност за покупка на един бранд по три различни начина: в магазините, по телефон и online. Потребителите им online са повече от 2 милиона души.
Компанията има над 500 магазина в 30 държави по света. Приходите на групата за 2010 г. са 3.4 млрд. британски лири. Над 55 хил. души работят за компанията, която е листвана на Лондонската фондова борса.
Колекцията за предстоящия есенно-зимен сезон откровено реферира с икономичния образ на жената и нейните типично женствени знаци. Женският стил в новата колекция ни кара да мислим за Ами Джонстън, Амелия Ерхарт и героините на френската съпротива.
В повечето от дизайните преобладава необикновената смесица от момичешко и момчешко, а именно – мъжки кройки се съчетават с ултраженствени блузи с шифони, къси плисирани поли с широки рокли. По същия начин – палтата във военен стил, анораците и есенните якета са омекотени с изящни дантелени рокли.
Интересни са съчетанията между противопоставящи се едни на други акценти като кожа от диви животни и дантели – всички в цвят на пепеляво розово и бежово. Палитра от маслено зелено, земно кафяво, царевично жълто и червено допринася за асоциациите с богатия есенен пейзаж. Ръчно изработените детайли, от своя страна, създават усещането за внасяне на стила на провинцията в града.
Tweet |
|
na reklamata kazvat 4e e na carigradsko 6ose