АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Nissan засилва присъствието си в развиващите се страни



Японският автомобилен концерн Nissan Motor Co. планира рязко да увеличи дела си на пазарите на развиващите се страни, сред които са Бразилия, Индия и Русия, продавайки евтини автомобили. Ключов елемент при тази стратегия се явява тясното сътрудничество с местните производители, съобщиха днес от централата на компанията, цитирани от ИТАР-ТАСС.
От 2010 г. Nissan ще започне да доставя в 150 държави от цял свят малогабаритния хибриден модел March. Цента на автомобила ще бъде около 10 хиляди долара. Според експертите от компанията, тази цена не е подходяща за бързоразвиващите се икономики.
„Планираме да пласираме друг нов модел автомобил на руския пазар. Всички детайли ще се произвеждат в Русия от френско - японската група Renault - Nissan и Автоваз, което неизбежно ще понижи и крайната цена”, става ясно от прессъобщение на компанията. Въпреки, че не съобщават нито името на новия автомобил, нито кога ще започне да се продава в Русия, от компанията се надяват да значително да увеличат продажбите си на този пазар.
Tweet |
|