EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

Nissan представи електрическия Esflow

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Nissan представи електрическия Esflow

mail13:10 | 03.03.2011прегледи 972 коментарикоментари 0


Какво се получава, ако съчетаем електрическия компактен модел Leaf на Nissan с един от състезателните автомобили Z-car на японския производител? Вероятно моделът Esflow - невероятна комбинация, която производителят с централа в Йокохама представи тази седмица на Женевското автомобилно изложение. Автомобилът е лъскав отвън, със сребрист алуминиев корпус и стилни спортни извивки, вдъхновени от състезателната линия на Nissan.
Под капака обаче Nissan е избрал да има два електрически двигателя, които не се различават от произвежданите за електрическия компактен модел Leaf, пуснат в продажба към на миналата година. Това означава, че за разлика от повечето концептуални автомобили, тази мечта на всеки шофьор има реален шанс някой ден слезе от конвейера, заяви днес в интервю за АР един от мениджърите на Nissan."Искаме този концептуален автомобил да стане факт", отбеляза Франсоа Банкон. "Нещо, което можем да направим, ако поискаме", допълни той. Банкон посочи, че при Esflow е използвана изцяло технологията от Leaf . "Двигателят, батерията, всички електрически системи са от Leaf, няма нищо ново и точно това прави колата много реалистична като изпълнение", обобщи високопоставеният ръководител.
За да произведе спортен автомобил с възможност за ускоряване от нула до 60 за пет секунди, максимална скорост от 120 мили в час (една миля е равна на 1,609 километра) и електрически двигател, какъвто имат компактните автомобили, Nissan се е съсредоточил върху едно нещо: "Теглото. Всеки грам е враг", отбеляза Банкон. За да бъде по-ниско теглото, са използвани алуминий за корпуса и въглеродни фибри за вътрешните части. Esflow е в процес на разработване от около две години, но все още не е взето решение дали да бъде пуснат в производство, отбелязва АР.


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg