АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Paradise Center - най-големият life style мол в България
Най-големият търговски център в София и в България – Paradise Center, който се очаква да отвори врати в края на 2012 г., ще съчетава традиционното място за пазаруване с възможности за много нови развлечения и прекарване на свободното време. Това заяви при представянето на проекта Сергей Койнов, изпълнителен директор на Forton International – компанията, която ще управлява новия търговски център и ще отдава под наем площите в него. „Идеята за позиционирането на проекта като „lifestyle mall” е резултат от задълбочени проучвания на пазара и цели не само да събере в едно най-добрите работещи решения, но и да предложи на потребителите нов и уникален микс от възможности”, допълни още Койнов по време на конференцията за инвестиции и пазар на имоти BalREc.
Т.нар. "лайфстайл молове" най-често се намират в близост до богатите жилищни квартали на градовете, и освен търговските площи, осигуряват на посетителите си разнообразни забавления - както традиционните ресторанти, кафета и кино, така и зали за боулинг, ледени пързалки и др. Тези търговски центрове се възприемат едновременно и като места за разнообразни развлечения и възможности за прекарване на свободното време. Характерният за тях дизайн създава удобна и уютна атмосфера за посетителите.
Paradise Center се отличава на пазара с внушителния си размер от 80 000 кв. м отдаваема площ. Освен възможности за свободното време, молът ще бъде подходящо място и за организирането на бизнес срещи в работно време. Комплексът е ориентиран както към масовия, така и към по-високия сегмент потребители. „По отношение на микса от наематели, планираме да привлечем най-добрите търговски марки, които вече оперират на пазара. За нас обаче е изключително важно да го отличим от вече съществуващите проекти”, каза Сергей Койнов. „Ще направим това, като предоставим възможност на новите международни брандове да направят flagship магазини в търговския център. Ще привлечем добре познати търговски марки, които не са наематели в други молове. За развлечения са предвидени 25 000 кв. м отдаваема площ. Освен стандартните боулинг, билярд, видео игри, фитнес и кино, ще има ледена пързалка и атракциони за любителите на активната почивка и силните усещания”, посочи Койнов.
Центърът се изгражда в близост до три основни пътни артерии в София – бул. Черни връх, ул. Сребърна и бул. Тодор Каблешков. Достъпът с автомобил и с градски транспорт е изключително лесен. Предвижда се и топла връзка с последната станция на метрото, а гледката, която ще се открива от мола, е към Витоша и Южния парк.
Фокусът на проекта е върху това да бъде „зелен“ – енергоефективен и в унисон с природата. Особено привлекателно ще е наличието на водни съоръжения – вътрешни фонтани и водни каскади. Залага се на естествената светлина и богатото озеленяване. По отношение на интериора се планират иновативни решения - дизайнът на пасажите ще наподобява търговски улици и природни пейзажи и ще бъде различен за всяка отделна част на търговския център.
Концептуалният дизайн е създаден от архитектите RTKL в Лондон, които имат 60 годишен опит в сферата и са проектирали 4 000 000 кв. м търговски площи. Главен изпълнител на проекта е специализираната в проектиране и строителство компания Комфорт, чието дело е изграждането на Grand Mall във Варна. Инвеститор в проекта е компанията Булфелд – с опита си от най-големия мол в Москва „Ростокино” с отдаваема площ от 170 000 кв. м. Управлението на търговския център и отдаването под наем е поверено на Forton International, стратегически партньор на Cushman & Wakefield за България, Сърбия, Македония и Косово.
Tweet |
|
zdravei!Tarsia magazin pod naem v noviat,mol no v internet nemoga da nameria.Hte moje li da mi kajete nqkakvi oferti,ili telefon za kontakt.Blagodaria
Много яко сте го измислили с този водопат