АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Pepsi променя дизайна си



Pepsi променя дизайна на пластмасовата бутилка от половин литър на газираната си напитка за първи път от 17 години, предадоха ИТАР-ТАСС и Асошиейтед прес. Новата бутилка, която вече бе представена, ще има по-тясна долна част, за да може да се държи по удобно. Етикетът в горната част на бутилката няма да е толкова широк, за да не закрива самата напитка. Промяната в дизайна на бутилката бе предшестван от редица усилия за подобряване на резултатите на Пепси през изминатата година. Сред предприетите мерки е многогодишен договор за спонсорство на спектаклите на полувремето на шампионата по американски футбол Супербоул и договор с поп певицата Бионсе. Пепси се опитва да съживи марката си, след като Coca-Cola започна да отнема от пазарния дял на компанията през последните години. Новата бутилка ще се появи в американските магазини още през април - първо в Ню Йорк , след това и в други мегаполиси. Очаква се пълното заменяне на старите бутилки с нови да отнеме една година. Въпреки усилията на Pepsi, обемът на напитките на компанията в Северна Америка е намалял с 4% през миналата година.
Tweet |
|