АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Pernod Ricard навлиза на онлайн пазара



Френският гигант Pernod Ricard купи испанската платформа Uvinum, който е най-големият онлайн магазин за търговия с вино, алкохолни напитки и бира. Тази първа подобна покупка на Pernod Ricard ще засили неговото присъствие на пазара за електронна търговия, който доскоро заемаше много малко място в бизнеса му. Сумата на сделката не се съобщава.
Единственото, което се отбелязва е, че основателите, ръководителите и служителите на Uvinum ще запазят своята работа, но отсега нататък ще работят за Pernod Ricard. Каталогът на Uvinum включва 90 хиляди вина, бири и алкохолни напитки. Компанията работи в над 14 страни и има 140 хиляди клиенти Около 90% от продажбите са извън Испания. Компанията е световен лидер в производството и дистрибуцията на алкохолни напитки с чиста печалба от 1,045 милиарда евро за 2011./БГНЕСTweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg