АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Renault се ориентира към индийския пазар
Френската автомобилостроителна компания Renault вярва в потенциала на индийския автомобилен пазар, който се сви с близо 10% през 2013 година, заявиха ръководители на групата, цитирани от АФП, на автоизложение в индийската столица. То е най-голямото в Азия и ще продължи до 12 февруари. Ауто експо Делхи се порвежда на всеки две години. Продажбите на коли се свиха миналата година с 9,5% в Индия и това бе първият спад от 11 години, причинен от велия икономически растеж, повишените цени на горивата и вдигнатите лихви. "Става дума за нормална пауза след 10 години на растеж", коментира Сумит Савхней, новият шеф на компанията в Индия. "Индия върви към избори, има още много неизяснени неща", допълни Савхней, имайки предвид текущата година, и прогнозира леко нарастване на пазара през 2014 година в сравнение с миналата. След време обаче ние очакваме растеж, сходен на преживяния преди от индийския пазар, на който Рено планира да увеличи дела си до 5%.
Tweet |
|