EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Safe агенти на Летище Варна

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Safe агенти на Летище Варна

mail07:01 | 30.09.2020прегледи 554 коментарикоментари 0


2020 г. ще остане в историята като годината, в която Covid-19 внесе още страх от неизвестността, а несигурността допринесе за затруднения в планирането на пътуванията.

Започнахме дори по-често да се шегуваме с “Ако искаш да разсмееш Господ, разкажи за плановете си!”

Въпреки всичко, има много туристи-ентусиасти, които още днес ще опаковат багажите си за почивка на българското черноморие и ще хванат първия директен полет до Варна или Бургас.

Постоянно променящите се ограничения за пътуване между страните - членки на Европейския съюз и риска да отпадне резервацията ви на отиване или пък да останете без чартърен полет навръщане, създава усещането, че почивката ви най-вероятно няма да бъде това, което беше и ще се приберете с микс от емоции от различни преживявания.

Да не забравяме и всички задължителни противоепидемични мерки, които международните летища са взели, за да осигурят безопасно преминаване на пътниците. 

Така управлението и запазването на високите нива на летищното преживяване, което пътника изпитва, става все по-голямо предизвикателство за мениджмънта на летището.

Агенти за безопасно летищно преживяване

За да неутрализираме голяма част от неизвестните и намалим нивата на стрес на пътниците преди излитане, и тези, които пристигат на Летище Варна и Летище Бургас, стартирахме нова инициативата за повишаване на преживяването на пътника.

Запознайте се с Агентите за безопасно летищно преживяване, Явор Каменов и Добромир Колев, които носят уникални сигнални жилетки “Safe Airport Journey Agent”, за да бъдат забелязани от пътниците, търсещи съдействие и информация, и същевременно напомняйки за спазване на трите Д-та:

Дистанция, Дезинфекция, Дисциплина.

Питаме Мартин Димитров, Началник отдел Терминален мениджмънт на Летище Варна, как възникна идеята за Агентите, които да подпомагат пътниците при престоя си на летището:

“Принципно, пътуването през летище е сред най-стресиращите преживявания, още повече когато е за първи път през даден терминал.

Във времената на COVID-19,  пътниците допълнително се чувстват уязвими за здравето си и са притеснени от споделянето на общи затворени пространства.

За Фрапорт България е важно пътниците и работещите в терминала да усещат среда на безопасност и сигурност.

Надграждаме противоепидемичните мерки с нестандартната мярка, взаимствена от успешния експеримент на Frankfurt Airport за повишаване на удовлетворението на пътника, а именно да има служители с проактивно поведение, които в определени точки на контакт да съдействат на пътниците да спазват изискванията, и да улеснят бързото преминаване през терминала.

Например, в салон “Получаване на багаж” на Летище Варна, често има успоредно протичане на два и повече полета в рамките на 30-40 минути, при което се събират много пътници на едно място и могат да изпитат затруднение да забележат и спазят маркерите за дистанция и предписанията на табелите до багажните ленти.

Със съдействието на Агентите за безопасно летищно преживяване, този стрес и конфликтни ситуации могат да бъдат редуцирани”.

Даниела Павлова, Заместник директор на Летище Варна, добавя:

 “Когато пътникът пристигне на летището, за него това е момент на празник и изпитва вълнение от предстоящия полет, но в същото време се чувства леко стресиран от неизвестното. 

В условия на COVID-19, пътникът търси информация, която е лесно достъпна в директен диалог със служител на летището.  Пътникът предпочита личния контакт и винаги иска да пита за нещо някого.

Специалната жилетка допълнително респектира и е достатъчен мотив да се спазват правилата, без особени ситуации на конфликт и възражения.” 

Ново начало в края на 2020

Възстановяването на доверието на пътника ще отнеме толкова време, колкото е необходимо. 2020 е годината за ново начало и смели решения в авиацията.

Нужно е всички, които участват в създаването на преживяването на пътника от пристигането на летището на заминаване, до излизането от летището на пристигане, да уеднаквят противоепидимичните си мерки, превръщайки ги в нов стандарт за обслужване.

Гарантираното плавно преминаване и безопасно пътуване ще позволи на летищните оператори и авиокомпании да задържат обслужването си на пътници на високо ниво, и несъмнено това ще се отрази благоприятно за възстановяването на пътуванията и туристическия бизнес.

Въпросът е: Какво ще направим днес, което не сме правили вчера, за да се задържим в сърцето на пътника?

Източник и снимки: https://www.fraport-bulgaria.com/


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2076