EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Siemens и Kapsch въвеждат жп контрол ETCS ниво 2

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Siemens и Kapsch въвеждат жп контрол ETCS ниво 2

mail14:30 | 18.09.2012прегледи 665 коментарикоментари 0


Siemens в консорциум с Kapsch ще оборудват 230 километровата новоизградена железопътна линия в Германия – Ебенсфелд – Ерфурт - Лайпциг/Хале, с Европейска система за контрол на влаковете (ETCS) ниво 2. Новата линия е част от Транспортен проект Единна Германия №8 (VDE 8). Проектът с дължина на линията от около 500 километра включва високоскоростна железопътна отсечка от Нюрнберг до Берлин и е част от железопътната ос на трансевропейската преносна мрежа, която се простира по целия път от Скандинавия до Италия. За първи път тази модерна технология за контрол и безопасност се използва в Германия. Благодарение на нея, необходимите сигнали се предават цифрово в кабината на влаковия машинист чрез глобалната система за мобилна комуникация на железниците (GSM-R). Това, което се наблюдава за пръв път в света е, че конвенционалните стационарни външни сигнали няма да бъдат използвани никъде по новата линия. Общата стойност на поръчката от клиента - Deutsche Bahn AG, е на стойност 93 млн. евро и се предвижда проектът да бъде въведен в експлоатация на два етапа - през 2015 г. и 2017 г.

Докато Евробализите се използват като основен носител за предаване на ETCS ниво 1, на практика цялата информация в ниво 2 се предава чрез GSM-R от радио блок центъра (RBC) към превозното средство чрез Euroradio протокол. Тази технология позволява информацията да се обменя непрекъснато, дори когато влакът е в състояние на покой. Следователно, когато контролерът за управление бъде преместен от режим на спиране към движение, влакът може да ускори незабавно, без да се налага да продължи да спира преди да достигне следващата точка на предаване по трасето. Това позволява да се развие скорост от до 300 км/ч и увеличава капацитета на линията.
„Благодарение на тази технология, ние поставяме основите на интегрирания трансграничен железопътен трафик, както и укрепваме нашата водеща позиция в областта на модерните технологии за жп системи за контрол и безопасност ", потвърди Йохен Ейколт, главен изпълнителен директор на направление Железопътна автоматизация на Siemens.


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg