EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Siemens прави електрическа магистрала

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Siemens прави електрическа магистрала

mail09:32 | 15.08.2017прегледи 12525 коментарикоментари 0


Siemens получи поръчка от германската провинция Хесен за изграждане на надземна контактна линия за електрифициран товарен транспорт върху десеткилометров магистрален участък. Линията ще доставя енергия за електрическо задвижване на хибридни камиони.

За пръв път  компанията   представи своята новаторска концепция за електрическа магистрала (eHighway) през 2012 г. Системата ще бъде инсталирана на федералната магистрала А5 между двата транспортни възела Zeppelinheim/Cargo City Süd край летището във Франкфурт и Darmstadt/Weiterstadt.

Това ще е първият тест за eHighway на обществена магистрала в Германия. Siemens ще отговаря за планирането, изграждането и като опция - за поддръжката на системата.

Системата се изгражда като част от съвместния проект "Електрифициран иновативен тежкотоварен транспорт по автомагистрали" (ELISA) на германското федерално Министерство на екологията, опазването на природата, сградите и ядрената безопасност (BMUB). Компанията Hessen Mobil, отговаряща за управлението на пътищата и транспорта в Хесен, ръководи проекта.

"С eHighway предлагаме икономически приложимо решение за товарен шосеен транспорт, който не нанася вреди на климата. Нашата технология е налична и приложима алтернатива на камионите с двигатели с вътрешно горене ", казва Роланд Едел, главен технически директор на направление Мобилити на Siemens.

Електрическата мрежа е два пъти по-ефикасна от двигателите с вътрешно горене. Това не само означава намаляване наполовина на потреблението на енергия, но и значително намаляване на замърсяването на въздуха.

Основният елемент на системата е интелигентният пантограф на камионите, комбиниран с хибридна задвижваща система. Машините, оборудвани със системата, се движат без вредни емисии благодарение на електричество от надземната линия и автоматично преминават към хибридно задвижване по пътища без такива линии.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg