АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Sony Ericsson утвърждава нова бранд визия
Sony Ericsson обяви новия етап от продължаващото преобразяване на компанията, който включва промяна на външната визуална идентичност и ценностите на марката с цел да се представи визията за налагането й като „марката за комуникационно забавление“, съобщава PCworld.bg. Компанията потвърди възприемането на нововъведеното бранд послание на Sony ‘Мake.believe’ във всички форми на комуникация с потребителите, за да затвърди лидерската си позиция в областта на забавленията, както и сътрудничеството си със Sony Group.
Компанията също си поставя за цел да наложи по-открити и базирани на диалога взаимоотношения с потребителите като ги приканва да взимат по-голямо участие в активностите на марката посредством засилен фокус върху интерактивните дигитални канали и социалните медии.
Sony Ericsson ще представи променената си визуална идентичност и въвеждането на посланието make.believe чрез серия от стратегически маркетингови кампании тази есен, включващи базираната на забавленията кампания ‘Spark something’ („Запали искрата”) за новите телефони Satio, Aino и Yari, и глобалната кампания като официален телефон и спонсор на 2010 FIFA World Cup, с която цели да улови страстите на футболните фенове по света.
Tweet |
|