АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Sony с безплатни прегледи на телевизори
Неотдавна разбрахме за потенциален проблем, който засяга много малък брой телевизори от модела БРАВИА с екран с течни кристали (BRAVIA LCD), пуснати в мрежата за продажба в Европа от юни 2007 г., съобщи за БТА българският офис на японската компания Sony.
Моделите са: KDL-40D3400, KDL-40D3500, KDL-40D3550, KDL-40D3660 KDL-40V3000, KDL-40W3000, KDL-40X3000, KDL-40X3500.
За проблема ни информираха от Япония, се посочва в съобщението. Там в няколко бройки от продукта е открит компонент, който с течение на времето може да промени качеството си, а това в много редки случаи би могло да доведе до прегряване и повишаване риска от пожар в телевизора, както и до вероятна деформация на горната част от кутията. Към днешна дата не се съобщава за каквито и да е повреди на друго имущество или за физически наранявания. Но, като част от нашия постоянен ангажимент към удовлетвореността на клиентите, а и като предпазна мярка, Sony доброволно започна програма за извършване на безплатни прегледи и, ако се наложи, безплатна поправка, за да сме сигурни, че тези продукти отговарят на очакванията на клиентите за високите ни стандарти за качество и безопасност, се допълва в съобщението. В случай че клиент притежава продукт, споменат по-горе, ние приканваме той да се свърже с най-близкия упълномощен Сервиз на Sony и да запише час за преглед на съответния телевизор БРАВИА. Представител на сервиза на Sony ще дойде да извърши технически преглед на телевизора и в случай на открит дефектирал компонент, ще бъде извършен безплатен ремонт, се посочва в съобщението на Sony България.
Tweet |
|