EUR 1.9558
USD 1.8287
CHF 2.0878
GBP 2.3501
CNY 2.5473
you tube
mobile version

Starbucks привлича клиенти с нова марка кафе

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Starbucks привлича клиенти с нова марка кафе

mail10:20 | 01.12.2010прегледи 1241 коментарикоментари 0


Веригата от кафенета Starbucks иска да стане по-привлекателна за средния любител на ароматната напитка, съобщи Асошиейтед прес.Тази седмица компанията пуска нова линия от марката си "Най-доброто кафе на Сиатъл" ("Seattle's Best Coffee"), която ще се продава в магазините на дребно. То е с по-лек вкус и с по-опростен подход при продажбата, като така компанията се надява да привлече любители на кафето, които досега може да е пренебрегвала. Веригата от кафенета придоби "Най-доброто кафе на Сиатъл" преди около 7 години. До неотдавна компанията не придаваше особено важно значение на марката. С увеличаване на конкуренцията за привличане на любителите на кафе, Starbucks съзря неизползвана възможност.
Компанията ребрандира "Най-доброто кафе на Сиатъл" по- рано тази година с ново лого и увеличи плановете за разпространение.Кафето сега се предлага в над 40 000 кафенета спрямо 3000 по-рано тази година, включително ресторантите на Burger King, кината Ей Ем Си и при полетите на авиокомпанията Aliaska Airline. Сега Starbucks се насочва към хората, които си приготвят кафе вкъщи.
Новата линия категоризира кафето от едно до пет в зависимост от силата на аромата. Кафето е в ярко оцветени пакети, като категоризирането му е добре обозначено, за да може да привлече потребители, които може да бъдат залети от огромния избор по щандовете за кафе."Най-доброто кафе на Сиатъл" намалява също така броя на продуктите, които предлага по магазините от 26 на 10, което е бонус за компанията, конкурираща се за място по рафтовете в малките магазини.
Starbucks ще продължи да поддържа по-високата си позицията, докато създава ниша за "Най-доброто кафе на Сиатъл", което може да се окаже голяма възможност за растеж на компанията, ако продължи да инвестира в марката.Разкриването на тайната на кафето може да изглежда странна стъпка за компания, която превърна думите "лате" и "бариста" в част от националния речник. Борбата за средния сегмент от любителите на кафе обаче е ожесточена - McDonald's Corp. и други компания от сектора увеличават предлагането си, а потребителите пък ограничават разходите си.


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg