АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
STV и UTV: по-малък спад на рекламните приходи
Британските регионални медийни компании STV и UTV днес обявиха, че очакват спадът на приходите от реклама да се забави, предаде Reuters.
Шотландската STV посочи, че търговията се развива според прогнозите й, след като през първата половина на годината приходите на компанията се понижиха с 26 на сто до 41,5 млн. бр. лири (67,9 млн. долара). Компанията UTV, която работи в Северна Ирландия, отчете намаляване на общия оборот с 10 на сто до 54,5 млн. бр. лири.
Двете компании посочиха, че няма да изплащат междинни дивиденти и ще преразгледат политиката си за изплащане на дивиденти след 2009 година.
Националната ITV по-рано през август прогнозира, че темпото на намаляване на приходите от реклама леко ще се забави през втората половина на годината, след като през първата половина на 2009 показателят отчете спад от 15 на сто.
Tweet |
|