АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Toyota завладява американския пазар



Японският автомобилен гигант Toyota Motor Corp възнамерява да инвестира 1 млрд. долара в маркетингова кампания в САЩ през четвъртото тримесечие на 2009 г. с цел повишаване на продажбите на американския автомобилен пазар, съобщава Reuters.
Сумата надвишава с приблизително 40 % обичайните разходи на Toyota за маркетинг. Кампанията включва мерки за стимулиране, както на крайните купувачи, така и на търговците на автомобили. Сред целите на кампанията е и активизиране на продажбите на лизинг.
Автопроизводителят информира още, че възнамерява да пусне в скоро време на пазара и нови хибридни модели. Toyota планира до края на годината продажбите на хибридни автомобили да достигнат между 500 и 600 хиляди.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg