АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
UBS дава $58 млн. за смяна на имиджа
UBS, една от силно засегнатите от кризата банки, съобщи, че възнамерява да не се обръща назад към миналото си и да започне рекламна кампания в световен мащаб. Очаква се при ребрандинга, който ще струва на банката около 60 млн. франка ($58 млн.), да бъде запазено логото, но не и слогана, съобщи Financial times.
Телевизионната, печатната и интернет рекламата на UBS ще бъде организирана около думите „ние няма да спрем”, представяйки съдбите на известни хора, които са постигнали целите си, благодарение на последователността и увереността си, както и благодарение на своите екипи.
Тази рекламна кампания ще е първият значим опит на UBS да възстанови уязвения си имидж. Първият удар по време на кризата UBS понесе, когато беше принудена да спаси $50 млрд. от активите си. Вторият удар дойде от проточилия се спор с американските власти по отношение на банковата тайна. В резултат - в периода 2008 - 2009 г. клиенти на банката изтеглиха над 200 млрд. франка.
Кампанията по възстановяване на имиджа ще бъде разработена от рекламната компания Publicis.
Tweet |
|