EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

UBS дава $58 млн. за смяна на имиджа

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

UBS дава $58 млн. за смяна на имиджа

mail17:20 | 23.08.2010прегледи 756 коментарикоментари 0


UBS, една от силно засегнатите от кризата банки, съобщи, че възнамерява да не се обръща назад към миналото си и да започне рекламна кампания в световен мащаб. Очаква се при ребрандинга, който ще струва на банката около 60 млн. франка ($58 млн.), да бъде запазено логото, но не и слогана, съобщи Financial times.
Телевизионната, печатната и интернет рекламата на UBS ще бъде организирана около думите „ние няма да спрем”, представяйки съдбите на известни хора, които са постигнали целите си, благодарение на последователността и увереността си, както и благодарение на своите екипи.
Тази рекламна кампания ще е първият значим опит на UBS да възстанови уязвения си имидж. Първият удар по време на кризата UBS понесе, когато беше принудена да спаси $50 млрд. от активите си. Вторият удар дойде от проточилия се спор с американските власти по отношение на банковата тайна. В резултат - в периода 2008 - 2009 г. клиенти на банката изтеглиха над 200 млрд. франка.
Кампанията по възстановяване на имиджа ще бъде разработена от рекламната компания Publicis.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg